Veel gestelde vragen - Afhandeling gekochte items

 

Hoe krijg ik mijn gewonnen item thuis?

Je kunt kiezen of je je gewonnen item wilt komen ophalen in ons depot in Nijmegen, of dat je het wilt laten verzenden. Wij kunnen ervoor zorgen dat het item wordt thuisbezorgd. We werken met verschillende koeriersbedrijven samen en kiezen per item voor de meest geschikte en voordeligste optie. Als het item niet verzonden kan worden, staat het ook vermeld.

Sommige items bevinden zich bij de aanbieder. Deze items worden door de aanbieder uitgeleverd en dat staat bij het item vermeld. Het betekent dat je zelf afspraken over ophalen en eventuele verzending maakt met de aanbieder. Hiervoor krijg je na betaling per e-mail de contactgegevens van de aanbieder. De aanbieder ontvangt op dat moment ook jouw contactgegevens (naam, e-mailadres en telefoonnummer).

Heb ik garantie?

Op de meeste veilingobjecten zit geen garantie. Als dat wel het geval is, melden we dit in de beschrijving van het betreffende item.

Kan ik mijn gewonnen item zelf komen halen bij Veilingen van Kunst?

Ja, dat kan, tenzij het item zich bij de aanbieder bevindt. In dat geval staat het bij het item vermeld. Je kunt je veilingitem alleen afhalen als Veilingen van Kunst de betaling heeft ontvangen. Ter plekke betalen is niet mogelijk.

Afhalen is uitsluitend mogelijk op woensdagen tussen 13:00 en 16:00. Je hoeft niet te laten weten wanneer je komt. Neem wel je factuur mee, op je telefoon of uitgeprint.

Afhaaladres:

Veilingen van Kunst / Veilet bv

Tarweweg 1H

6534 AM  Nijmegen

Hoe lang bewaart Veilingen van Kunst mijn gewonnen item(s)?

Tot maximaal drie weken na de veiling bewaren we je item(s) gratis. Daarna worden er opslagkosten in rekening gebracht.